Love; avlider helst

Alltså jaaaaaaaaaag blir tokig. Jag har köpt nya skor som ni vet. (eller har jag glömt att säga de). IALLAFALL; Jag bestämde mig för att ha ett par av dom idag på jobbet. Jag misstänkte att jag skulle få ångra det men tänkte att nej det kanske jag inte alls kommer. Men jag lider så in i bänken. Jag LIDER. Jag har lidit halva dagen. Vid lunch kände jag fyfan, mina fötter dör. Nu känner jag fyfan mina fötter överlevde, dom borde dött så jag slapp känna dom.
Jag har en nyfunnen hatkärlek till nya skor. Dom är så jävla elaka så jag tänker inte visa dom i rampljuset bara för det. Skamvrån! (mest för att Erkan inte ska få se dom då han är så nyfiken)

Good Looks hurts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0