Love; Vill du ligga?

Vem kunde ana att man kunde bli våldtagen, när man öppnar och tror att grannen vill låna socker?

Skämt åsido. Jag hoppas dom tar fast honom. Signalamentet verkar ganska pricist och ska väl inte vara alltför svårt att hitta. Det som skrämmer mig lite är mörkertalet dom får lite nys om när dom knackar dörr. Runt 30 personer (som dom hittils vet om) har blivit utsatt för dn här mannen på ett eller annat sätt. Ändå har inte ens hälften sagt något högt, förrän polisen knackat på dörren. Varför anmäler man inte sånt? Vad han nu än har gjort. Varför har man inte anmält det? Det ser jag lite som en plikt.

Så ja, jag kommer alltid ha med mig Lilo när jag går hem från krogen.

http://newzar.files.wordpress.com/2009/07/rape.jpg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0