Love; Tylor Momsens hår

Taylor Momsen är en tjej vi alla beundrar lite i smyg tror jag. Hennes otroliga stilsäkerhet är fantastisk.

Hennes frisyr skulle jag dock vilja koncentrera mig på nu. Hennes frisyr vill jag ha.

 

Bild.

 

Det är en uppklippt frisyr med tung lugg. Passar jättebra för dig med hög panna eller väldigt avlångt ansikte. Du som har jättefyrkantigt eller jätterunt ansikte ska akta dig för att rama in ansiktet på det här viset.

Det krävs ju egentligen inte särskilt mycket attityd för att bära upp frisyren, det är sminkningen som sätter tempen.
Jag själv har den här klippningen men stylar det annorlunda. Funderar på om jag kanske skulle börja testa dock, att köra en Momsen. Vad tror ni?

Vad har ni för frisyr?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0