Love; mensmonster

Jag trodde jag skulle få läsa nåt revoulutionerande när jag såg rubriken...

Så äter du choklad varje kväll!

Men tji fick jag.  "Man kan visst äta choklad varje kväll trots att man vill gå ner i vikt, men det handlar då om att kunna begränsa mängden till en eller två rutor."
Det kunde jag väl räkna ut själv. Som dom mensmonster vi är i den här lägenheten just nu skulle vi behöva ett sätt att käka flera kakor choklad utan att öka ett uns. Men det kunde dom ju givetvis inte ge oss.
Nyheter? Skulle inte tro det.

http://brockbrock.com/ansvar/wp-content/hora.jpg

/Love

Kommentarer
Postat av: Gustav

naaww har ni synkat era cykler! gullit

2009-11-16 @ 22:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0