Love; Mens fashion


Kom gärna och hälsa på om du vet vikten av att matcha blått och grått.
Eller äger något av ovan visad plagg. Minus tajta byxor. Det där är för tajt.
Jag vill vara säker på att det funkar som de ska där...
Angående luvtishan så är jag säker på att det är dödssnyggt en somma eller med en vit långärmad tröja under. Snubben som står modell har dock inte lyckats fånga "det".

Räkna dock inte med att jag ger dig mer än en sne blick om du dyker upp i det här:

Ja okej, den gråa tröjan är snygg. Men kombinationen? Varför ska du ha tajta byxor på dig, varför?
Och den sockersöta wet-t-shirt-looken? Inte hos mig.

/Love


Kommentarer
Postat av: Jessica

I februari 20010

2009-11-16 @ 10:40:13
URL: http://beeautiiiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0