Love; Gaykväll!


outfiten såg ni!

Vi började på Gossip där tjejerna hamnade på scenen direkt.

Här är världens underbaraste kollega och hans tjejkompis. M och A.
På Bee-bar som vi kom till sen hade kondomer på toaletterna. Jag tycker detta är otroligt bra och dessutom borde alla heteroställen ha det med.
En söt kollega till, K.

M önskar låtar. På Bee-bar var verkligen alla i servicepersonalen utrevliga.
Kramades, hämtade filtar när man rökte och såg till att man hade roligt.
Sen hamnade vi på Gretas som verkligen gjorde min kväll.
Vi hamnade på scenen och dansade loss totalt.
Det var härligt att se alla kyssas, ragga, dricka och dansa. En härlig harmoni!
Alla raggade på allt och alla och det var inte helt ovanlig att tjejerna kom fram och ville dansa.
Vi fick smaka på drag-show. Det är inte så bra kvalité kanske..

Och på övervåningen var det helt annan musik. Nedervåningen bjöd på britney, övervåningen bjöd på härliga remixer.

Sen när jag skulle hem höll min röst inte alls bra. Ett paket cigg och x antal drinkar plus en massa tjoande. Det sätter sina spår.

Så, nu ska jag iväg och kolla på sim-sm.

/Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0