Love; Dissar på egen hand.

Egentligen är det inte värt det, eller han är inte värd det. Men jag måste slå ett slag för ex. Det finns bra ex och så finns det dåliga ex. Jag har nästan bara dåliga ex. Ex som vågrar pratar med mig. Ex som vägrar sluta prata med mig. Ex som vägrar sluta prata OM mig. Ex som vägrar prata om mig. Ex som blev fulare när det tog slut. Ex som blev snyggare när det tog slut. Ex jag inte slutade tycka om. Ex jag aldrig tyckte om.
Vi har dom allihopa. Ni också.

Så, för att komma till sak. Jag bryr mig inte om dig längre. Jag vet att det är svårt att förstå, men för mig är du som luft nu. Som vemsomhelst som jag inte känner. Jag är inte arg, trots det är jag som blev bedragen, och jag är inte heller glad. Därför skulle jag uppskatta om alla ex där ute kunde sluta. Bara sluta tro att ni är något speciellt. Det dör den dagen förhållandet dör. Sluta existera, sluta trakassera, sluta sluta sluta. Inget jag gör från och med slutet handlar om att reta upp dig, det handlar om att jag fortsätter leva mitt liv.
Jag trodde att flytten till Göteborg skulle innebära slutet på allt låtsasdrama, men det hjälper inte att plocka bort dig från alla kommunikationsmedel, du hittar mig ändå. Så sluta.

Och du, vet att jag inte menar dig.

Vad har ni för ex?

/Love


Kommentarer
Postat av: NemiRockstar

Jag har ett ex (ja jag har ju fler förstås) som aldrig ger sig heller. Trots att det var han som gjorde slut, 3 ggr, ( ja jag vet jag var dum som blev i hop 3 jävla ggr) krossade mitt hjärta och lämnade mig att ensam blöda ihjäl. Som ett sårat djur skrek jag ut min sorg och kom över det. Så småningom. Tills han gjorde det igen, o igen. Efter tredje gången fick jag tillräckligt med styrka för att säga nej. Nu 1,5 år senare (Jag har sambo, lycklig som fan) hör han av sig. Säger att han är ensam, att han inte glömt mig och säger sen att ja ja.. tiden läker alla sår. Han ska nog må bra någon gång. UUUURRRSÄÄÄKTAAA mig om jag garvar honom rakt i ansiktet! Är han sårad? Jaha.. men vänta var det jag som sårade honom?

Ex... som i EXtremt dum i hela huvet!

2009-11-20 @ 14:12:40
URL: http://nemirockstar.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0