Love; Är så trött på GaGa

Jag är så evigt trött på Lady Gaga. I mina ögon har hon alltid varit ful, och jag har alltid ansett att hon gömmer sig bakom dessa jävla utstyrslar just därför. Hon är medveten om att hon är ful.

Ja, vi har sett kändisar utan smink, och jag är snyggare än dom utan smink en söndagmorgon. Men Gaga, nej det hjälper inte ens med allt smink hon har. Så hon kör på knasiga kläder och make-up, för att kunna skylla på det isället. Well Lady, det funkar inte. Jag är inte lurad.

Så dök hon upp i "vanliga" kläder. Och mindre mejkad. Ja, var då? Var är hon vanlig?
Hon är bara ovanligt ful. Inget mer. Inget mindre.

Jätteful. Alltid.

 

/Love

Kommentarer
Postat av: NemiRockstar

Ja...hon ser fanimej ut som ett riktigt jävla överkast..

2009-11-15 @ 18:52:17
URL: http://nemirockstar.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0