Lilo ; Uttråkad till max

Guuuu va tråååååkigt. Sitter och skriver på min Företagsekonomitenta som ska lämnas in här i slutet av veckan. Och det tar ju aldrig slut! Och när jag väl är klar med denna så måste jag börja med min rättskunskapstenta.. Jag vill verkligen inte plugga. Det är det tråkigaste som finns. Dock så är det tvunget för att kunna få ett  jobb sen. Jag som tänkte gifta mig rikt och leva på mannens pengar, vad hände med det. Hade det inte varit bättre att jag var ute och letade upp den där mannen istället för att sitta i skolbänken. Göra en Anne Nichole Smith.


Kommentarer
Postat av: olatidman

HAHAHAHAHHAHA hon måste vara det sjukaste som någonsin traskat på denna jord.

2009-11-17 @ 17:12:50
URL: http://tidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0