Lilo ; igår och idag

Igår var det tävlig, hela dagen lång. Var i simhallen vid åtta på morgonen och åkte därifrån åtta på kvälle. Det var en lång, men mycket rolig dag. Jag gjorde min funktionärspraktik på Sum-Sim (Svenska ungdoms mästerskapet i simning) så jag kan ställa upp som funktionär på SM i simning nästa vecka. Blir fyra hela dagar i simhallen då.

Var helt slut igår när jag kom hem. Det är varmt, svettigt, blött och hogljut, och samtidigt ska man fokusera och komma ihåg alla simregler. Men det gick riktigt bra. Fick diskvalificera en tjej på förmiddagen som gjorde en felaktig vändning i ryggsimmet men annars simmade de andra fin fint.


Vallhallabadet, SUM SIM 2009

Till sommaren kommer jag även ställa upp som funktionär på Masters VM som går i Göteborg. Där kommer nog vara en hel del gobitar att titta på.

Idag är dock en sådan dag då allt är grått och tråkigt. Allt känns uselt. Man känner sig fet ful och dum. Suck. Vad ska man göra för att sådant ska försvinna? Ensamt är det med. Ännu mer suck. Aja, jag får väl se om jag kan
hitta på något kul. Får bli att plugga lite, rättskunskap och företagsekonomi here I come!

XOXO
Lilo

Kommentarer
Postat av: Mia

huh? :P

2009-11-16 @ 17:29:41
URL: http://flygares.blogg.se/
Postat av: Mia

Va? nej.. du lämnade en kommentar i bloggen innan?

2009-11-16 @ 19:40:17
URL: http://flygares.blogg.se/
Postat av: Mia

Aha, spännande!

2009-11-16 @ 21:40:52
URL: http://flygares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0